Sunnuntai 4.2.2018

A post shared by Utti Hietala (@uttihietala) on

Vähän Intensive Cruise -henkinen kevennys jatkuu vielä muutaman päivän, sillä pudotusta tulee vain treenifrekvenssissä ja -volyymissa. Näissä A- ja C-treeneissä tehdään edelleen ihan normitehoilla sarjat, jolloin hermostollisen ylirasituksen purku vaatii vähän pidemmän kevennysjakson.

Etureisille tässä jumpassa tuli käytännössä about 6 työsarjaa, eli pari vikaa sarjaa vipuvarsiprässissä laskisin vähintään jossain määrin haastaviksi.

Sumokyykky käsipainolla on toiminut syksystä lähtien hieman erikoisena kuntouttavana progressioliikkeenä. Eli tämä liike mahdollistaa meikäläiselle täyden liikeradan vapaan kyykyn ilman pahoja polvi- tai alaselkäkipuja, mutta samaan aikaan olen hiljalleen lisännyt tässä 20 toiston setteihin painoa.

A post shared by Utti Hietala (@uttihietala) on


Mukava viimeistely etureisille oli reisiojennus 1 jalka kerrallaan. Varsinkin polven kuntouttamiseen tämä on meikäläiselle sellainen liike, mitä kannattaisi tehdä useamminkin, mutta myös etureisiin tämä osuu hienosti.

utti_04022018c

Jalat A

1. Reisikoukistus maaten 1 jalalla 7.5-15 kg 4×12-15
2. Cybex vipuvarsiprässi 150-300 kg 4×10-15
3. Sumokyykky kp 58 kg 2×20
4. Reisiojennus 1 jalalla 25 kg 2×10-12
5a. Reidenlähennys 70-80 kg 2×12-15
5b. Reverse hyper 2×20
5c. Reidenloitonnus 50 kg 2×20
6. Pohkeet seisten 1 jalalla 1×10+10+10

68 minuuttia.

Börjen kanssa saatiin vihdoin nauhoitettua (C-kasetille) ensimmäinen höpöttelyjakso:

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu