Perjantai 9.2.2018

utti_09022018a

Työntävien lihasten lyhyet sarjat Merihaassa. Rinnalle jatkuu edelleen kahden käsipainopunnerrusvariaation kanssa kikkaileminen; tällä kertaa ensin vinopenkkiä kp vastaotteella, ja tokana liikkeenä penkki kp vuorokäsin. Molemmissa pyramidinousu 50-kiloisiin saakka.

A post shared by Utti Hietala (@uttihietala) on

Rintapunnerrusten jälkeen otan edelleen kapeaa penkkiä, joka on tietysti pääasiassa ojentajaliike, mutta työstää myös rintaa ihan mukavasti.

A post shared by Utti Hietala (@uttihietala) on

Loppuun tyypilliset hilavitkutukset ja muut treenivääryydet. Ihan hyvä jumppa; en ainakaan hajottanut itseäni, ja se on itsessään aina pieni voitto.

Työntävät B

1. Vinopenkki kp vastaotteella 40-50 kg 3×6-8
2. Penkki kp vuorotellen 40-50 kg 3×6
3. Kapea penkki 100-115 kg 3×6
4a. Compound pressdown 35-37.5 kg 3×8
4b. Laajat sivuviparit kp 10-12.5 kg 3×8
5a. Pohkeet V-Squatissa 50 kg 3×10-15
5b. Sitouts v3 3×10-15 per puoli

60 minuuttia.

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu