Lauantai 10.2.2018

A post shared by Utti Hietala (@uttihietala) on

Koska tässä vetävät B -treenissä on myös takadeltseille ja hauiksille käytössä vetoliikkeet, pudotin nyt selältä kolmannen suoran liikkeen pois. Ihan riittävästi tulee edelleen soutuja/vetoja eri kulmista. Vaikka leuat rotaatiokahvoilla onkin nimellisesti treenin viimeinen selkäliike, esimerkiksi tuetussa takaolkapääsoudussa työskentelee myös yläselkä ja keskiepäkkäät ihan mukavasti:

A post shared by Utti Hietala (@uttihietala) on

Yhden käden hauisylätaljassa puolestaan tulee väkisinkin latseille työtä, vaikka saankin tämän liikkeen osumaan yllättävän hyvin haubereihin.

A post shared by Utti Hietala (@uttihietala) on

Vetävät B

1. Seal row 50-70 kg 4×6-8
2. Leuat rotaatiokahvoilla 3×8
3. Tuettu takaolkapääsoutu kp 20-22.5 kg 3×8
4. Yhden käden hauisylätalja 30-50 kg 4×5-8
5a. ABC extensions 3×30
5b. Hauiskääntö myötäotteella 20 kg 2×8

46 minuuttia.

Viimeinen ÖLOGi Losin reissusta:

Ilmianna asiaton kirjoitus

Kommentointi on suljettu